Известие

Collapse
No announcement yet.

Нещо става с волана

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    И следете ги малко тея работи де Антифриза, маслото, спирачната течност, хидравличната...
    От време на време поне.
    ALFA ROMEO 145 1.4TS "lusso"..
    sigpic
    ROVER 200 RF 2.0TDI

    Comment


    • #17
      -tonov
      Поправих се !
      Грешка на мисълта !
      Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Apache
        Много сте отзивчиви, за което ви благодаря!
        Токущо погледнах под капака на колата, значи казанчето, което предполагам че е за хидравлична течност е монтирано точно пред предното стъкло на капачката има стикер със символ, който наподобява волан, та там течноста е далеч под означението за минимум.
        Също така до казанчето, което за течността за чистачките има друго, което несъм сигурен за какво е точно, но и то е дста под минимума, с други думи май предния собственик не е обръщал кой знае какво внимание на количката
        Относно другите въпроси:
        acko88 - да не само вибрира волана, но и се чуват някакви адски звуци!
        RaIDeR Със съединителя също имам проблем, когато ходих да обслужвам колата при Бобо установихме че лагера на съединителя трака на умирачка, та и него трябва да сменям скоро.

        Още веднъж мерси за мненията!
        Колега, това казанче до казанчето за чистачките е антифриза!!!
        Трябва да долееш, защото идва топлото време - ще имаш ядоеве! Следиш ли температурата?
        Въобще на тебе май всички течности не са ти ОК, трабва да си провериш и всичко да долееш.

        А и аз да попитам, при мене има един ефект - като навия пълен волан на спряло положение се чува едно като изсипване на ситни топчета шумене и оборотите падат за малко, казаха ми че хидравликата товарела двигателя и нищо не можело да се направи, имате ли идеи по въпроса?
        Alfa 145 1.6 TS 16V '99
        Toyota Corolla 1.4 VVTi

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от blabla
          А и аз да попитам, при мене има един ефект - като навия пълен волан на спряло положение се чува едно като изсипване на ситни топчета шумене и оборотите падат за малко, казаха ми че хидравликата товарела двигателя и нищо не можело да се направи, имате ли идеи по въпроса?
          Тоя ефект и при мен го има, мисля че е нормално. Все пак като навиеш волана до край и хода му свърши, помпата на хидравликата не спира, а си работи и се мъчи малко, защото няма накъде повече. Нормално е, когато помпата се товари повече, това да се отразява на оборотите, защото тя все пак се задвижва от ремъка на двигателя. На други автомобили с хидравлика на волана съм забелязвал подобен ефект също.
          145 1.9 JTD '99

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от lgancho
            Първоначално публикувано от blabla
            А и аз да попитам, при мене има един ефект - като навия пълен волан на спряло положение се чува едно като изсипване на ситни топчета шумене и оборотите падат за малко, казаха ми че хидравликата товарела двигателя и нищо не можело да се направи, имате ли идеи по въпроса?
            Тоя ефект и при мен го има, мисля че е нормално. Все пак като навиеш волана до край и хода му свърши, помпата на хидравликата не спира, а си работи и се мъчи малко, защото няма накъде повече. Нормално е, когато помпата се товари повече, това да се отразява на оборотите, защото тя все пак се задвижва от ремъка на двигателя. На други автомобили с хидравлика на волана съм забелязвал подобен ефект също.
            А лекия шум чува ли се при тебе? То едно много слабо състене някакво.
            Alfa 145 1.6 TS 16V '99
            Toyota Corolla 1.4 VVTi

            Comment


            • #21
              На всички коли с хидравлика го има това. Има клапан, който пропуска маслото когато е навъртян воланът до крайно положение.
              166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
              ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от tonov
                На всички коли с хидравлика го има това. Има клапан, който пропуска маслото когато е навъртян воланът до крайно положение.
                Абе, чак на всички, айде... да го няма или поне да не се чува, карам от време на време 2 различни служебни коли 2006 набор и нищо не се чува и това с падането на оборотите го няма, а хидравлика си имат все пак. Може би това си е някакъв фабричен недостатък на Алфата, щом казвате, че при всички го има.
                Alfa 145 1.6 TS 16V '99
                Toyota Corolla 1.4 VVTi

                Comment


                • #23
                  Здравейте всички....
                  За огромно мое съжеление се оказа че хидравличната помпа е заминала. Пича от сервиза, в който оставих колата каза, че ще се опита да намери втора ръка, да видим какво ще направи.
                  Някой може ли да ме ориентира как вървят цените на тия чарколяци... нови и вотра ръка.
                  Във форума успях да открия някакво инфо за 155 но не и за 145.

                  Поздрави х )
                  145 Junior 1.4 TS '98

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Apache
                    Здравейте всички....
                    За огромно мое съжеление се оказа че хидравличната помпа е заминала. Пича от сервиза, в който оставих колата каза, че ще се опита да намери втора ръка, да видим какво ще направи.
                    Някой може ли да ме ориентира как вървят цените на тия чарколяци... нови и вотра ръка.
                    Във форума успях да открия някакво инфо за 155 но не и за 145.

                    Поздрави х )
                    А кофти миризмата и тя ли е била от помпата?
                    Alfa 145 1.6 TS 16V '99
                    Toyota Corolla 1.4 VVTi

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от lgancho
                      Първоначално публикувано от blabla
                      А и аз да попитам, при мене има един ефект - като навия пълен волан на спряло положение се чува едно като изсипване на ситни топчета шумене и оборотите падат за малко, казаха ми че хидравликата товарела двигателя и нищо не можело да се направи, имате ли идеи по въпроса?
                      Тоя ефект и при мен го има, мисля че е нормално. Все пак като навиеш волана до край и хода му свърши, помпата на хидравликата не спира, а си работи и се мъчи малко, защото няма накъде повече. Нормално е, когато помпата се товари повече, това да се отразява на оборотите, защото тя все пак се задвижва от ремъка на двигателя. На други автомобили с хидравлика на волана съм забелязвал подобен ефект също.
                      Да този ефект е нормален - падат оборотите заради напреженението върху ремъка. Този ефект съм го имал и с Nissan Primera и с Volvo 460
                      Alfa Romeo 146 1,9JTD /2000/

                      Comment


                      • #26
                        и аз го имам проблема с адския звук при въртене на волана, но при мен се получава само когато е пуснат климатика. до колкото знам повечето простотии са на един ремък, който се натоварва бая. лагерът на климатика ми е добре (смених го вече) така, че остава да проверя генератора, ремъка и някаква паразитна ролка която има. Та ако някой има подобен проблем да знае, че може да е от някое от горе изброените неща и не може да се каже със сигурност точно от кое е
                        Alfa Romeo GT 1.9 JTD '06

                        Comment


                        • #27
                          Видях в темата че става въпрос за спирачна течност,та въпроса ми е има ли значение точно каква марка трябва да се слага или каквато си купя?
                          Alfa Romeo 145 1.6 boxer 96г. 103++hp

                          http://www.vbox7.com/play:38923e52

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от New_Alfa_Maniak
                            Видях в темата че става въпрос за спирачна течност,та въпроса ми е има ли значение точно каква марка трябва да се слага или каквато си купя?
                            Марката не е фатална, важното е да е DOT4.
                            166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                            ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                            Comment


                            • #29
                              Пичове, тия дни долових един кофти звук при навиване на волана. Не е виене, а като прискърцване (металически звук) и се чува малко преди да навия волана напълно. проверих нивото на хидравличната течност - над минимума е, но течността епочти черна, няма нищо общо с червеното. Идеи? рейка?
                              (1996) 146 ti EX ( 2008 ) 159 Sportwagon 3.2 JTS

                              Comment


                              • #30
                                Между другото ако нивото на спирачната течност падне светва лампа - червена!!
                                146 1.6V TS. 147 1.9 JTDmsigpic

                                Comment

                                Working...
                                X